26. jul. 2012

Muleposer

Jeg ELSKER muleposer. De er smarte til alt! Jeg bruger dem når jeg skal handle ind, besøge veninder, på uni endda i byen engang i mellem. En ny beskæftigelse(besættelse) for mig er at tage på loppemarkeder eller i genbrugsbutikker og finde stof. Jeg har opdaget at de fleste genbrugsbutikker, og de fleste loppemarkeder, har som regel en bunke stof rester, gardiner eller lignenede, med fine retro mønstre, som jeg lynhurtigt kan lave til en taske eller en pude.
Næste gang jeg syr en skal jeg nok lige tage billeder af processen, som er utrolig simpel og hurtig! Indtil da poster jeg lige mine to yndlingskreationer.
Det blomstrede stof fandt jeg på et loppemarked, hvor en gammel dame solgte ud af sine stof rester. Fik et kæmpe stykke for 25 kr. Det stribede er fra en genbrugsbutik og kostede en 20'er for et stort stykke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar