25. jul. 2012

En ny verden

I noget tid har det ligget og rumsteret i mit hovede at jeg ville starte en blog. Det kan efterhånden ses som en ikke helt original ide, nu hvor Gud og hver mand (samt deres kæledyr og nyfødte babyer) er ejermand af sådan en, men ikke desto mindre virker det som et fantastisk medie til at få smidt sine tanker, ideer og beskæftigelser ud på. Jeg er som person meget optaget af madlavning, håndarbejde, design og andre sjove kreative påfund, og efterhånden går meget af min tid med projekter inden for disse felter, som jeg gladeligt tager billeder af under og efter processen. Så dette bliver dette en slags kreativ livsstilsdagbog, hvor jeg kan få lagt nogle af mine (og min familie og venners) små projekter ind så jeg selv og andre måske kan få glæde af det. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar